KorjaamoPlus Oy
  kyllä onnistuu..

Julkaisemme kaikki meille tehdyt töiden reklamaatiot 1.6.2021 alkaen

16.8.2021

Teimme autoon (Mini R56) kansiremontin sovitusti. Autoa emme uskaltaneet koekäyttää lämpimäksi, koska siinä oli kansi viallinen, mutta nesteet eivät vielä olleet sekoittuneet keskenään. Auton kasauksen jälkeen ei käy kunnolla lämpimänä, kylmänä kyllä. Ilmoitin tästä asiakkaalle ja autossa oli sytytyskatkos vikakoodit ennen meille tuontia. Sovimme, että tarkastamme kertaalleen, onko ajoitus vielä kohdallaan ja tarkastimme, kyllä on. Keskustelimme myös autoa paljon huoltaneen korjaamon kanssa ja autossa oli ollut aiemmin jonkinlaisia, hankalasti paikallistettavia käyntihäiriötä. Nämä häiriöt oli kuulemma saatu korjattua, mm nokka-akselin anturit vaihtamalla.. Jatkoimme tutkimusta, miksi auto ei käy kunnolla lämpimänä ja pakopuolen vanokselta tulee vikakoodi. Pesimme pakopuolen vanoksen, ei auttanut. Teimme moottorin öljyhuuhtelupesun, öljy oli kyllä aika ruskean mustaa, mutta ei auttanut. Löydettiin pako nokka-akselilta, vanospiirin paineet pitävästä toisesta O renkaasta pieni halkeama --> Emme jatkossa tee kansiremontteja, ellei sitä ole voitu koekäyttää kunnolla tai muutoin tunnemme auton. Tämä tarina on vielä myös kesken, koska odotamme nyt uusia O renkaita.


30.7.2021

Saimme asiakkaalta palautteen, remontin yhteydessä tehdyssä määräaikaishuollossa, (175t) raitisilmasuodatin oli merkitty tarkastetuksi. Suodatinkotelon luukku oli ilmeisesti suljettu huonosti jossain tilanteessa, koska asiakas havaitsi, että oli tullut koivun siemeniä auton lattialle kun niitä alkoi luontoon ilmestymään --> Olimme laskuttaneet asiakasta pienellä määräaikaishuollolla, johon ei kuulu raitisilmasuodattimen tarkastusta, siten, että sisäilman suodatinkotelo avattaisiin, vaan todetaan, että matkustamoon /laseille tulee riittävästi ilmaa ilmasuuttimista ja se ei tuoksu pahalle. Mikä tässä havaitaan puutos, olemme sitten asiakkaaseen yhteydessä ja sovitaan miten edetään. Tässä tapauksessa olimme kuitenkin tehneet asiakkaalle osittaisen, ison määräaikaishuollon, josta tulostuu tarkastuslomake, pienen veloituksella, siitä syystä kun teimme hänen autoon isohkon remontin. Meidän huolto- ohjelman, pienen ja ison määräaikaishuollon sisällön voi tarkastaa kätevästi esim korjaamoplus.fi/ ajanvaraus/valitse palvelu, täällä on kerrottu, mitä kuuluu meillä isoon ja pieneen määräaikaishuoltoon. Tokihan näitä voidaan muuttaa asiakkaan toiveiden mukaisesti. Jatkossa olemme siis tarkempia, mitä merkitään huoltolomakkeelle tehdyksi, jos tarjoamme ns. extrapalveluita.


17.6.2021

asiakas tuli korjaamolle ja ilmoitti, että kyllä hänellä mukana ollut startti olikin sopinut autoon. Meidän ko päivän kalenteri oli aivan täynnä, lupasimme kuitenkin tehdä pikaisesti startin vaihdon, joka hänelle oli valmiina mukana. Meitä oli kaksi toteamassa auton alla, että hänen uusi startti on aivan eri näköinen, emmekä voi jatkaa asennusta. Pyysin myös asiakasta auton alle, toteamaan tilanteen --> emme jatkossakaan voi asentaa asiakkaan toimittamaa osaa, joka on aivan selvästi eri näköinen kuin autossa oleva.


14.6.2021 

asiakas ilmoitti toisen auton noudon yhteydessä, että olivat etsineet ensimmäisen huoltamamme auton noudon jälkeen, jonkin ajan päästä alkaneen kolinan syytä. Vasemman takarenkaan pultit olivat löysällä. Kolina oli loppunut kun he olivat kiristäneet pultit ---> korjaus. Merkitsemme jatkossa myös renkaan pultteihin kiristysmerkin kun ne kiristetty. (tänä vuonna valkoinen pieni maalitäplä) Lisäämme myös kuittiin infon, muista renkaiden jälkikiristys kun autoon on tehty huoltoa, jossa rengas on jouduttu irroittamaan.